2020年8月2日 星期日

Crêpes au jambon de Cyril Lignac 白汁火腿可麗餅 ~~ 附食譜

雪櫃有一包火腿快到期, 起初想用在 Croque Monsieur 就是了, 後來想起禁令期間, 名廚 Cyril Lignac 在電視節目中示範的 Crêpes au jambon, 既然所需材料已齊備, 那又不妨一試。看看食譜, 步驟不算繁複, 花的時間也不用太多, 一於坐言起行。

不過萬萬料不到的是那天熱得要命,  氣溫高達36°C, 我一邊在煎 crêpes, 一邊大汗疊細汗, 更想過我係咪搵緊自己笨。  所以我把最後煎香 crêpes 的重任交給專員。


賽後檢討:
可麗餅餅皮較厚, 我要扣自己分, 反而專員覺得沒有問題, 如此寬宏大量, 實是莫大恩惠。
可麗餅比較甜, 下次要減少細砂糖的份量
名廚的白汁版本吃起來比較膩, 下次再做時要調節一下份量。

這道鹹可麗餅既可以當主食、又可以是 entrée,  蠻不錯呀。  我把食譜記下來, 有興趣的話可以一試。

材料: (4人份量)
A. 餅皮
麵粉.....300g
雞蛋.....3隻
油.........2湯匙
全脂牛奶.....600ml 
細砂糖 ........3湯匙

B. 白汁:    
麵粉......70g
牛油 .....70g
全脂牛奶 .....500ml
巴馬臣碎芝士 (或其他碎芝士).....50g

4-8片火腿 (視乎想做可麗餅的數目而定)  
牛油......20g (用於步驟5)
 
做法:
1. 先做可麗餅, 將麵粉、雞蛋、細砂糖、油和牛奶放於盆中, 以打蛋器拌勻。 麵糊靜置一旁約10分鐘。
2. 準備白汁,  牛油放入深平底鍋中融化, 再一次過加入牛油, 快速拌好, 做成麵糊 (roux), 煮6分鐘。 倒入牛奶, 不斷攪拌, 煮至白汁變稠, 再加入碎芝士。 以鹽、胡椒粉調味。
3. 在已加熱的平底鍋掃上油, 倒入一大湯勺麵糊一勺放入平底鍋, 煎至麵糊邊緣微焦就可以翻面, 將剩餘的麵糊以相同的方法煎好。
4. 在可麗餅塗抹白汁, 放入火腿, 捲成長條狀。
5. 在已加熱的平底鍋, 倒入少許油, 再把捲成長條狀的可麗餅逐一放入, 封口向下。 當可麗餅變得金黃,  放進牛油,  當牛油融化, 便把牛油澆上可麗餅, 煎成金黃香脆便可。

16 則留言:

  1. 專員可能覺得厚身飽肚啲,嘻嘻!

    法可麗餅丶台式蛋餠都好想食,但真係唔想買麵粉。。。因為呢啲心機野要企定定好耐,我唔掂呀!^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鐘意呢類野架
      你可以搵日整少少, 咪唔會企到腳軟啦 ^^

      刪除
  2. 可麗餅很不錯,不過我不大愛白汁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實可以放自己鐘意嘅野架, 啱食就得

      刪除
  3. 我都係鍾意食鹹嘅crepe多啲。

    回覆刪除
  4. 好吸引呀。但我冇心機煎crepe。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無心機煎? 王子平日整個D都要有心機架噃

      刪除
  5. 你引到我想食。好耐無食過鹹crepe, 因為lockdown 好多餐廳閂門,或者執左。

    回覆刪除
  6. 煎時起碼超過40°C啦 ,留返冬天先整

    回覆刪除
  7. 見到都想食呀,
    疫情下煮食可以放鬆下心情

    回覆刪除