2020年8月15日 星期六

笨呀娜特飲 Banana cinnamon smoothie

來了幾年, 我還是第一次感覺熱到爆炸。  過往儘管是熱得要命, 也不至於熱得令人窒息,  我今年真是受不了, 希望熱浪盡快我說再見。

是天氣太熱嗎?  買回來的香蕉不到幾天便已經變得軟爛了。 平日我會用來做蛋糕, 熱浪來到以後, 我已經沒再跟焗爐打交道。  與其扔掉, 倒不如看看人家的好主意。

其中一個好方法就是用來做 Smoothie, 只要將香蕉、牛奶、蜜糖和玉桂粉一起攪打便完成。 我隨後放入雪櫃。 下午實在太熱時喝這個, 實在非常消暑。

同場加映: 香蕉燕麥熱香餅。  惜食任務終於大功告成,


15 則留言:

  1. 回覆
    1. 王子, 有好多食譜架
      有人會用杏仁奶(呢個我想試), 加燕麥...你可以搵個啱心水嘅

      刪除
  2. 食完即刻朝氣勃勃!Sorry,我仲爛過啲蕉。:P

    回覆刪除
  3. 呢個我一啖都唔會飲
    而家有d好似風扇嘅冷氣機,你要考慮入返兩部降暑

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪要加水個款? 呢度有類似嘅冷氣機仔, 我有諗過, 不過唔知條喉點放

      刪除
  4. 法國又被熱浪覆蓋嗎?環球極端天氣越來越嚴重,香港人天天在蒸籠內戴著口罩。今年也未打過風,天氣與政治氣候同樣令人窒息。

    回覆刪除
    回覆
    1. 8月頭熱到37-38度, 南部甚至40度, 熱到無朋友
      香港個氣候都唔知幾時至過

      刪除
  5. 你整香蕉蛋糕畀我食得唔得

    回覆刪除