2020年8月6日 星期四

自製拉麵

不知道發什麼神經, 突然好想吃手工麵, 拉麵當然在這兒的超市沒得賣, 想吃唯有自己動手。自製拉麵的材料只有麵粉、鹽和水, 家中常備。
好久已經沒有做過啦, 幸好做拉麵的過程還不致於「呢咁hea」。  煮好了的麵條也沒有軟爛, 我要俾啲掌聲自己。😁  用來炒的話, 我比較喜歡吃粗的拉麵, 正如我愛吃 Tagliatelle 一樣。

炒麵配料非常簡單, 只有白菜和肉絲。 生抽、老抽和糖作調味,  一定不會出什麼差池, 再加上豆瓣醬,  十分惹味。 是不是心理作用呢?  我總覺得自家做的拉麵比市售的有嚼勁。



16 則留言:

  1. 回覆
    1. 我反而麻麻冷麵, 利申: 基本上, 我係熱食人

      刪除
  2. 我都係鍾意食粗身嘅麵,直情麻麻地幼身麵。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好奇怪, 如果食車仔麵, 我又鐘意食幼麵

      刪除
  3. 自己做麵,真係彈牙啲。

    回覆刪除
  4. 自己整有成功感,當然覺得特別好食

    回覆刪除
  5. 自己做拉麵一定好好食,很煙韌。 我無手力呀,好想整。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗可以壓得厚D, 再切條, 然後慢慢拉開, 都應該OK

      刪除
  6. 最尾嗰張相似酒樓 炒河 好掂

    回覆刪除