2020年8月8日 星期六

Mousse au chocolat blanc 白朱古力慕斯 ~~ 附食譜

大熱 像赤道重疊

儘管烈日炎炎, 甜點依然必不可少。 我這陣子做了幾個免焗甜品, 首先登場的白朱古力慕斯。 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

我參考了這個食譜。 很奇怪, 食譜的影片和文字版不盡相同, 唯有參透過後, 集二者之大成。 一口氣做了10+ 杯慕絲, 除了自家享用, 亦有派街坊。

 

 

 

 

 

 

 

 

最懂得欣賞是F先生和他的孫女, 他說慕斯吃起來很輕盈, 真適合夏天吃, 孫女更問我要食譜啦。

賽後檢討:

慕斯吃起來的確很輕盈 (魔鬼卻在背後),  跟市售的相比, 質感比較稀。 如果怕吃生雞蛋的話, 這道甜品可以略過。 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

材料:

  • 白朱古力......200g
  • 蛋黃..............4個
  • 蛋白..............4個
  • 鮮忌廉...........400ml
  • 雲呢拿香油....1茶匙
  • 覆盆子............適量

做法:

  1. 將白朱古力隔水加熱融化
  2. 打發蛋白霜, 隨後放入雪櫃備用
  3. 打發忌廉至挺身
  4. 將已融代的白朱古力加入蛋黃
  5. 忌廉加雲呢拿香油拌勻, 放進蛋黃/白朱古力, 攪拌數分鐘
  6. 加入蛋白霜, 輕輕拌勻
  7. 倒入杯子, 中間放入覆盆子, 放入雪櫃冷藏至過夜 (12小時)



14 則留言:

  1. F先生同孫女咁識貨,整多啲送畀佢哋啦。

    回覆刪除
  2. 整panna cotta咪唔使用蛋囉

    回覆刪除
  3. 用白朱古力做慕絲,專員都應該好受落喎!

    請問食譜嘅份量係咪就係10+杯?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好記得佢口味 ^^
      個食譜無寫幾人份量, 我諗真係睇你用幾大個杯啦

      刪除
  4. 回覆
    1. 呢排熱到爆, 真係要寫下凍野解熱

      刪除
  5. 呢個我食唔到,食完肚子會唔舒服。

    回覆刪除