2020年8月14日 星期五

孕期與酒精

前陣子, 一個電視廣告吸引了我的注意力。 這個廣告去年中已經推出, 我那時沒有留意。 廣告是法國公共衛生部門跟電視台M6合作,  呼籲孕婦在懷孕期間不要喝酒, 她們周圍親近的人可以幫忙、支持。 (《Zéro alcool pendant la grossess》, l'entourage peut y aider)

現在正值暑假, 大家會趁着假期跟三五知己、親朋戚友聚會,  有時總會少不了舉杯暢飲, 因此廣告又再度登場。   剛看到這個廣告時, 我心想懷孕期間不要喝酒是常識吧, 孕婦又怎會不懂。  這個廣告, 真的當我們是傻瓜嗎?   後來細心一想, 如果問題不嚴重的話, 也不用拍廣告, 多加提醒吧, 於是看看網上的資料,  才知道箇中原因。

公共衛生部門早已在五年前開始了有關宣傳活動, 亦在兩年前發表研究, 發現於2006至2013年間, 超過3千200個新生嬰兒有最少一種跟酒精關連的徵狀, 當中的452個屬於胎兒酒精症候群。 衛生部門亦對數字表示憂慮。 

坦白說, 我覺得衛生部門除了要關注這個問題外, 也要勸阻家長們在照顧寶寶時不要抽煙。 一邊抱着寶寶或小孩, 又或是推着嬰兒車, 一邊吞雲吐霧的畫面, 我已經見過無數次。

我這無聊人以我的三腳貓水平為廣告加上中文字幕, 有興趣可以看看。




12 則留言:

  1. 生仔,真係應該先要攞牌(反白眼中)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 攞左牌, 都唔代表識
      好多人都有車牌, 一樣都揸到一pat 💩

      刪除
  2. 無錯無錯,我見到D父母,一邊推著BB車,一邊食煙,都唔知為咩? 害人害己!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有D仲抱住、拖住添
      有次見到我估係婆婆, 同媽媽一齊落私家車, 佢地同個B一齊, 佢地一出車, 我已經見到煙霧迷漫, 即係佢地困埋架車, 已經煲緊

      刪除
  3. 呢啲孕婦大把,但唔覺我呢邊有呢啲嘅呼籲。

    回覆刪除
  4. 係想BB 健康既話,煙酒一定唔可以掂啦,我嗰陣連咖啡都唔飲呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我識有人壽司, 茶、生冷野全部戒哂, 所以起初我好奇怪點解有個咁嘅廣告

      刪除
  5. 大家都知嘅,不過,介唔到啫。

    回覆刪除