2020年7月15日 星期三

疫情下的法國國慶

由於疫情關係, 今年的法國國慶的慶祝儀式由香榭麗舍大道改到協和廣場舉行, 規模亦比以往的小, 沒有坦克車、裝甲車等, 也沒有夾道歡迎的人群。


儘管如此, 從電視中所見, 還有不少不同軍團的介紹, 當中包括他們的訓練、演習。  這也算是國民教育吧。 今年的重點亦放在軍隊如何參與抗疫, 更同時向醫護人員、超市收銀員、口罩商等致敬。雖然儀式無甚花巧, 我覺得反而看得舒服。 一如以往, 儀式以國歌為終結。 


儀式完結後, 總統跟到場的嘉實寒暄, 我赫然發現此君也是座上客, 當場無名火起。 我聽不清楚他們的對話, 然而當我聽到總統那一句 "Thank for your work", 我真的禁不住 &$!#%


 


13 則留言:

  1. 這大半年,
    很多“事情”都通過用“視像”進行...

    回覆刪除
  2. 你而家你果邊疫情點
    尋日香港超市有又班人頭豬搶哂米廁紙之類

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家D人好似當無事發生咁啦, 雖然政府已經不停宣傳社交距離, 個人衛生, 有D人真係無得救架

      刪除
  3. 戴咗口罩都應得呢個人.

    回覆刪除
  4. 睇見呢個人就火滾
    終於到現在肯戴口罩

    回覆刪除
  5. 聽到佢把衰聲就無名火氣起呀!句“thank you for your work”應該係指多得你唔少。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢仲要幾日前話有D國家行錯方向, 好似唔關佢事, 係咪見到佢火都黎

      刪除
  6. 這種情況下,國慶係應該這樣低調。 法國政府做得好好,向所有有關機構感謝。

    回覆刪除