2022年1月26日 星期三

Autotest 自我測試

在家檢測套裝不是新鮮事, 不過去年年底政府特別批准可以在大型超市發售。  我們逛過兩家超市, 店家都將它放在當眼處。 原本這項措施會在一月底結束, 當局上星期六宣佈它會延長至2月15日。  

假如曾經與患者接觸, 及懷疑自己中招, 都可以先在家自我測試。 如果結果是陽性的話, 便先行在家自我隔離, 而且儘快到化驗所或藥房做抗原快速測試或是深喉唾液核酸測試。 

認識的人當中都有中招的經驗, 包括專員哥及專員姊一家。 大致上他們中了招後, 都是自我在家隔離,  要是頭痛、肌肉痛, 就服用 Doliprane (類似必利痛),  多飲水、多吃水果, 同時他們都有共識, 只會在情況變得嚴重(如呼吸困難)的話, 才會叫救護車。  

18 則留言:

  1. 聖誕假前,呢度學校免費派rapid test kits 俾學生,等佢地開學前,先自行做測試,無事至返學。同時間,民間唔夠貨提供俾市民,竟然有家長諗到,上網賣套kit俾人🙄

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度開學前, 又話D學生做咩咩檢測, 之後又改, 攪到D老師怨聲載道, 教育部部長仲要俾人爆佢下令時, 原來去左渡假

      刪除
  2. 撩鼻kit我呢邊之前每月可以免費攞5sets,疫情嚴重時可以攞10sets。我當時當然囤積咗啦。依家就要錢買喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢D就要自己買啦, 我都買左一set, 以備不時之需

      刪除
  3. 回覆
    1. 香港咁密集, 真係避無可避, 其實長期咁封住, 我怕會影響身心

      刪除
  4. 其實我月頭嗰陣都中咗,只係喉嚨痛咗幾日,之後口乾喉涸咗個幾星期,之前阿姐個L表姐買呢類做測試,但唔準確

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度都主要係靠自己抵抗力打敗佢, 無藥食, 最多俾止痛藥你, 自己乖乖係屋企休息

      刪除
  5. 香港也開始多這類自己測試的 kits !

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔明點解唔派呢D叫居民自己撩, 再收集, 成班人一齊排隊都一樣有風險
      可能佢地會話怕人會頂包掛

      刪除
  6. 回覆
    1. 自己撩自己驗, 唔駛成班人圍埋一齊

      刪除
  7. 有群垃圾藍絲"上書呼籲"香港全民強測。唔少香港人已被逼到在發癲邊緣了。

    回覆刪除
  8. 越嚟越多花臣就係冇樣掂

    回覆刪除
  9. 自行檢測都係好,為咗自己健康,早啲知,可以早啲治療。

    回覆刪除