2022年1月24日 星期一

糖黐豆假象

難得少爺和 Rouquin 如此親近...

事實上, 兩位主子都想要梳化的位子, 互不相讓, 幸好沒有打架, 才會出現這個親暱的情景。


他們的關係也有點微妙。 他們一起生活多年, 平日並不是很親密, 各有各休息, 但是有時他們又會做些小動作, 引起對方注意, 隨後互相追逐。 這些小把戲亦只會在他們之間發生, 我從沒見過他們和 Mr. Looping 或是小野貓這樣玩耍, 這也算是他們的默契吧。  



18 則留言:

  1. 我經常看The Dodo的寵物片,常看到貓與貓、貓與狗之間的互動,牠們有時打晒架,也可以很親密。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 各有各性格, 一個非常外向, 一個成日都驚驚

      刪除
  3. 第一幅佢哋咁識望鏡頭嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有揮水引下佢地, 一下就俾我影到

      刪除
  4. 標題: 打破不和傳聞,世紀合照呀,哈哈!

    妳唔講,我會以為係用食物引誘佢地呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我起初都諗起世紀合照, 但係佢地日日對住噃, 好似唔係好啱咁

      刪除
  5. 乜微妙關係都好
    總之最緊要安好

    回覆刪除
  6. 毛孩都各有個性!
    哈哈!

    回覆刪除
  7. 對得耐,間唔中係咁易應酬下

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係佢地只局限自己兩個一齊玩, 唔會同其他個D咁樣玩

      刪除