2022年1月28日 星期五

免焗抹茶白朱古力芝士蛋糕

來自有機店的抹茶第一次擔大旗,  在芝士蛋糕中當要角。

雖然是它的首要任務, 我卻是隨隨便便亂亂做。  參考了覆盆子白朱古力芝士蛋糕的食譜, 捨棄了覆盆子, 再加入1½ 茶匙抹茶粉便是了。 試味時, 我覺得餡料味道不錯, 抹茶味道不太濃, 相信專員應該可以接受。

沒想到最後抹茶還是給白朱古力搶了鏡,  看來下次要多放進一點抹茶粉才行啦。

15 則留言:

  1. 睇落唔夠綠。下次豪畀佢,搏命落。

    回覆刪除
    回覆
    1. 落得太多, 又話太多抹茶味, 白朱古力味無訂企啦

      刪除
  2. 咁啱嘅,我今日飲咗杯期間限定白古力抹茶latte😋

    回覆刪除
  3. 天氣咁凍,開焗爐焗嘢,順便暖埋屋企

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個免焗架, 因為我就係唔想開爐

      刪除
  4. 抹茶味好丫,我都好喜歡呀!

    回覆刪除
  5. https://youtu.be/rOgAMV63Z30

    阿毛, 虎日子,平安大吉!

    回覆刪除
  6. 😁 祝願虎年平安快樂, 苦盡甘來

    回覆刪除