2022年1月7日 星期五

酸辣湯

不曉得是不是因為最近天陰陰、灰暗暗的關係, 我突然很想喝酸辣湯, 於是上網找食譜, 終於找到了一個食譜, 當中所需的材料, 基本上家中都有存貨, 不用再張羅, 可以立即開工。

然而冬菇對我來說是奢侈品, 正所謂要「慳住食」, 所以我並沒有預備。 😛

這道酸辣湯的味道不錯, 不過不是上海店家的味道, 反而跟台式鍋貼店的味道類近。

專員不好湯羹類, 所以酸辣湯只是我一人獨享, 自作自受。 😆

10 則留言:

  1. 搵次我都煮吓酸辣湯先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果王子要嘅係上海風味, 呢個食譜唔係好啱啦

      刪除
  2. 我有排都未食得酸辣
    見到張相都流口水

    回覆刪除
    回覆
    1. 忍下啦, 朋友, 你好快可以狂食架啦

      刪除
  3. 回覆
    1. 我存貨唔係有好多, 真係要慳住食

      刪除
  4. 回覆
    1. 味道OK架, 不過唔會係上海鋪個隻味啦

      刪除
  5. 呢種自作自受,絕對受得起!:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 有D野食, 我整左都係得我自己會食架咋

      刪除