2022年1月10日 星期一

Spaetzle 德國蛋麵

來了這裡好一段日子, 我還未吃過 spaetzle。 Spaetzle 或 Spätzle 是傳統的德國麵食, 同時亦是法國 Alsace 的特色食品。 趁着超市優惠減價, 我決定買來一試。 

Spaetzle 主要材料是麵粉、雞蛋和水, 做成麵糊後, 用小刀或刨磨器削成小塊, 放入滾水中煮熟, 因此有人形容它是德式刀削麵。 不知怎的, 它的外型卻讓我想起狗仔粉。  

依着包裝上的指示, 在鍋子加上一點牛油, 再加入 spaetzle 拌炒。 我另外準備了青豆煙肉忌廉汁。  Voilà~~

雖說是麵食, 但是質感跟意粉類不盡相同, 味道真的不錯。 說不定有天我會自家做 spaetzle 呢。

6 則留言:

  1. 我冇你咁有大志想自己整,通常買脫水嘅。

    回覆刪除
  2. 咁試整時,咪可以留啲放湯扮狗仔粉。利申:我未食過狗仔粉😅

    回覆刪除
  3. 狗仔粉,我未食過但似唔似银針粉?

    回覆刪除
  4. 好似薯仔粉,應該好飽肚的

    回覆刪除
  5. 呢款粉見大把,咪又係意粉,點煮都得

    回覆刪除