2022年1月31日 星期一

腸蛋麵

每當農曆新年將至, 洋超市都會推出「亞洲食品」優惠, 不過清仔的蹤影只會出現在亞陳超市。

整年不見, 自然要找清仔來聚聚舊啦, 除了舊相識麻油麵外, 這次還帶來了香辣味。

亞陳超市的清仔並非來自日本, 而是匈牙利。 老實說, 味道和質感不但比不上日本,  就是連老家的也比不上。  我買回來只為止止癮, 所以買了幾包就是了。

久違了的腸蛋麵, 儘管不健康,  吃過後卻真是很滿足。  😀



 

 

19 則留言:

  1. 清仔始終打入唔到我呢邊嘅主流超市。

    回覆刪除
    回覆
    1. 清仔真係好少係洋超見到, 有嘅都係杯麵, 最多就係 Yumyum

      刪除
    2. 係呀,yumyum最多見。可能啲西人去亞洲就係去泰國,所以認知呢個牌子。

      刪除
  2. 包裝睇落幾靚仔喎!Btw,我like腸仔多過餐肉。

    回覆刪除
  3. 我鍾意韓國麵多過出前一丁

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度都有韓國麵, 成廿蚊個, 不過唔係辛仔

      刪除
  4. 恭喜發財

    餐蛋麵腸蛋麵
    都是comfort food

    回覆刪除
  5. 原来仲有欧洲版,新年快樂!身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂~
      我始終覺得歐洲版無咁好味

      刪除

  6. 虎虎大吉
    事事如意
    身體健康
    財源廣進

    回覆刪除
  7. 腸蛋咁求冇誠意,竟然冇沙爹嘔

    回覆刪除
  8. 我都好耐冇食過腸蛋公仔麵(通常會叫餐蛋)。
    順祝你和專員和毛孩們身體健康,萬事如意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我最鐘意食沙嗲嘔
      祝你新年快樂 心想事成

      刪除
  9. 恭喜恭喜﹗事事如意!
    餐蛋麵簡單的美味!

    回覆刪除