2022年9月25日 星期日

生煎包再挑戰~~

首度嘗試做的生煎包不錯吃,於是再接再厲,希望能有所改進。

生煎包的模樣看起來比上一次的好。 還是我自我感覺良好而已呢?  🤫

我這一次更在豬肉餡料內加入洋蔥碎和燙過的椰菜絲,生煎包吃起來,裡頭不是結結實實的一團肉。

不知道為什麼, 我吃下第一口時, 立即想起上海菜館那個大圓鍋。

同場加映: 炒麵,是不是很有餐館 feel 呢?

15 則留言:

  1. 生煎飽造型好細緻呀!又,加多個酸辣湯,就真係十足餐館嘅精選套餐呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 酸辣湯係咪台式個種呢?
      搵日心情好, 就整個套餐啦

      刪除
    2. 我只知道有呃鬼佬嗰種咋,即係蛋花湯啲friend咁呢 ;P

      刪除
  2. 造型變咗種
    我搵到俾你睇下

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇到啦, Thanks~~
      好奇怪,我今日至見到email通知

      刪除
  3. 整得似模似樣,畀妳搞到我都想食生煎包

    回覆刪除
  4. 生煎包。。。做到好似朵花。。咁!
    厲害!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次個樣好似好過上次, 可能係我自己覺得

      刪除
  5. 花花包好靚
    我鐘意食炒麵

    回覆刪除