2022年9月20日 星期二

Chop Suey 炒雜碎

曾幾何時,我跟專員和專員媽到過中餐館用餐。 這裡的中餐館大都以半自助形式經營。 雖說是中餐館,店家又會供應壽司、越式春卷等,應該說是亞洲風味大兜亂才對。 當中有一家的確不錯吃的,位於專員哥家附近, 可惜因為疫情之下,已經關門大吉了。

說回正題,我間中都會煮老外口味的中餐,其中之一就是炒雜碎。

我覺得炒雜碎的精髓在於蠔油醬汁,再配合勾芡,中餐館 feel 立即返哂黎。

可否知道這道炒雜碎最「名貴」在於哪呢?

就是玉米筍啦~~ 小小一樽只有一百九十克,售價三歐元多,而且只在L記超市才找到,同時更是可遇不可求。 上星期到過L記,我便發現它缺貨。 原來要買玉米筍也要講運氣啦。    

18 則留言:

  1. 玉米筍好貴啊!不過香港也有一些罐頭食材很貴。我和父母曾到母親在Montreal的朋友家作客,那位朋友是開餐館的,於是我們幾乎天天在那裡吃炒雜碎、春卷和炒飯,吃足一星期!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一見 Montreal, 我一定又會問...
      你有沒有吃過據說當地 must eat 嘅 poutine?

      刪除
    2. 溫哥華也有poutine啊,我大學時吃過,幾好味(我愛吃芝士),但太肥膩,不會經常吃。我在快餐店見過有個大隻佬叫一份poutine當一餐!

      刪除
  2. 啲芡汁好肥,所以我自己煮嘢都唔會加芡汁

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果用麵撈, 都應該真係唔少野
      但係就咁用生粉水埋獻, 應該OK掛

      刪除
  3. 你加d蝦乾
    就係<小炒王>

    回覆刪除
    回覆
    1. 蝦乾呢樣野係唔可以出現係我屋企架, 有人會話 too fishy 嘻

      刪除
  4. 妳做嘅太足料,無乜餸頭餸尾feel,反而唔夠「正宗」🤣,咁識食嘅,當然食妳煮的😋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實紅椒同白菜都係快要解決系列, 所以我話最名貴係玉米筍

      刪除
  5. 自己炒雜碎,最好就係冇味精。

    回覆刪除
  6. 老外中餐其實都幾好味。

    回覆刪除