2022年9月28日 星期三

放心

以往差不多每天都來報到的小野貓,自從 Rouquin 離開以後,他到來我家的次數逐漸減少。 

近來一星才會來幾次,吃飽了就走。 這幾天早晚天氣冷,我依然沒見他蹤影,特別是昨天突然狂風暴雨,港媽真是怕他捱不住,憂心忡忡。  專員安慰我,或者他已找到另一好人家,又或是另一位 Rouquin。 

幸好今天早上終於見到他啦。 要不是發現少爺在注視一角,我還沒有留意他在一旁守候。  

我當然即時捧出食物來招待他啦。

難得他吃完了,還繼續留下來,而且更待了超過兩小時。  不想打擾他,我只守在門後觀察。 

更難得是少爺和小野貓如此接近,實是罕見。

  

14 則留言:

  1. 牠們有機會成為朋友嗎🤔

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地其實都識左好多年, 又唔見佢地會打交, 又唔係好親近

      刪除
  2. 大家都需要朋友
    久久見下都係好的

    回覆刪除
  3. 係咪下次睇下少爺望去邊,跟住望就無死,實行對面的女孩看過來~

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時佢係想打獵喎, 一陣又帶埋米奇、翠兒返來...

      刪除
  4. 可能大家都想有個伴。。。哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為佢地之前個伴而家係彩虹橋啦

      刪除
  5. 咪好似以前仲係街既天師仔咁囉,幾日唔見佢,都不知幾担心

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢幾日佢又黎搵食, 不過都係食完抖一陣就走, 無以前咁係度瞓覺, 所以我話佢都有靈性

      刪除
  6. 話晒係小野貓嘛,唔使擔心咁多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時唔見佢, 我會胡思亂想
      因為之前街坊係後園就見到仙遊嘅喵星人

      刪除