2021年11月15日 星期一

儲備

我們主要是用燃木火爐取暖, 要用燃木火爐, 當然一定要有木柴啦。 

雖然木柴可以在一般的五金手工具店找到, 不過我們與一眾認識的人寧願光顧「斬柴佬」, 因為價錢真的差了一大截。 

「斬柴佬」人很好, 把木柴送過來後, 還幫忙整理。  原來不知不覺, 專員已認識「斬柴佬」十年了。


今年燃料價格上漲, 之前一個調查報導說, 1/4的法國人覺得難以繳交電費、煤氣費, 所以不少人表示今年冬天要減少使用暖氣。 專員的一個朋友, 他家是用燃油暖爐,  他說今年的燃油費比去年多了差不多一倍, 還笑說為了節省一些, 在家也要多穿幾件衣服才行呢。

 

16 則留言:

  1. 原來你們是用木柴燃燒取暖,特別又好溫暖呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多鄉下人都似我地咁架, 冬天燒柴

      刪除
  2. 全世界都燃油短缺,價格上升。 我哋今年都要比貴3分一月費呀

    回覆刪除
  3. "斬柴佬"??
    令我地想起細時的電視廣告!
    啊哈哈!
    香港都話加電費!
    :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 查理士布朗臣
      呢度仲成日播佢個猛龍怪容系列

      刪除
  4. 好在有專員呢個地膽!我呢邊住大廈嘅,多數冷暖氣都係用水力,都算慳番些少電費。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地有得燒木已經好好, 有D朋友用煤氣/電嘅暖爐, 都話真係好貴呀

      刪除
  5. 回覆
    1. 之前吹風, 話要環保, 會唔俾燒柴呀, 而家呢排又唔知點解無講呀

      刪除
  6. 其實咩都貴晒,通貨澎脹真係好犀利

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時去入貨, 無咩買到, 都駛一大舊錢, 唉

      刪除