2021年11月5日 星期五

準備

行經超市L記, 見到曲奇印章和朱古力模,  即時想起要為聖誕節做準備, 於是決定買回來。


一如以往, 我們都會自家製糕點給熟稔的街坊。 現在距離聖誕節差不多兩個月, 我這陣子都忙看了不少人家的食譜, 借機偷師。 

看得多也有壞處。 我現時想試做的甜點實在太多。 Stollen 一定在清單上。 然而我覺得最困難的是曲奇, 實在是易學難精。  或者趁着這段時間練習練習,  才決定最後做些什麼派街坊啦。  

16 則留言:

  1. 練習時小心唔好整傷手呀。

    回覆刪除
  2. 你真係有心思,做handmade/homemade 糕點送比鄰居朋友。

    回覆刪除
  3. 整d俾我

    你睇住嚟整
    唔好又扭到手

    回覆刪除
    回覆
    1. 等我寄過來啦~~
      你仲記得我係手殘女 ^^

      刪除
  4. 好有心思👍🏻,小聲説,我依家懶到連買禮物都無頭緒😅

    回覆刪除
  5. 不停練習試食,未到聖誕已經肥幾磅,哈哈

    回覆刪除
  6. 最易曲奇喎,焗得又快

    回覆刪除
  7. 今日係 city super 見到特別多好靚既聖誕禮盒, 好有特色.

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常我會用下D杯杯碟碟咁包啦 ^^

      刪除