2021年11月20日 星期六

Chicorée 菊苣

Chicorée 菊苣盛產於法國北部, 據說它可以供應維他命如維他命A、C、B9、K和E, 而且含有礦物質、纖維和抗氧化劑, 有益健康。 菊苣根經過烘烤後,  再磨成粉狀, 沖泡成飲料, 可以代替咖啡。 因為菊苣不含咖啡因, 因此整天飲用也是可以的。

然而我這個「北方人」要不是看了電視節目介紹,  對此毫不認識, 說來實在慚愧, 於是在超市找來了全場最便宜的, 決定買來一試, 即使中伏, 也不傷及荷包。

沖泡方法有好幾個, 最簡單的就是用熱開水沖泡, 浸泡幾分鐘便可以了。 另外最常見的就是菊苣和咖啡的比例 1:3, 煮成咖啡。 

我試過以熱開水和熱豆奶來沖泡, 也依著比例來煮咖啡。 菊苣的味道以熱開水沖泡最為明顯, 帶有焦糖的獨特味道, 但略有苦澀, 卻頗合我口味呢。  我應該還會繼續喝它啦。


14 則留言:

  1. 沙律菜嘅Chicorée?超市放喺咖啡定係茶類㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係放係咖啡個度, 有我買呢個, 同埋即溶架

      刪除
  2. 都係第一次聽呢個名稱咋😅,而顏色有啲似齋啡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 英文叫 Chicory, 我見有人話美利堅都有 Chircory coffee 飲架

      刪除
  3. 平時食沙律用嘅菊苣,苦苦地,呢個唔多見
    既然咁有益,唔怕飲啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個應個係用個根黎整架, 呢度通常都係北方人飲

      刪除
  4. 第一次知,寒涼的嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個我又唔知呢
      不過有人話有D人飲完會胃漲、肚瀉

      刪除
  5. 又認識多一樣嘢,謝謝🙏

    回覆刪除