2021年11月22日 星期一

Bœuf bourguignon 紅酒燉牛肉

說真的, 我已經很久沒做過紅酒燉牛肉了。 不曉得是不是因為近來天氣冷, 我不由得想起它了。

雖說是傳統法式料理, 其實做法很簡單, 食譜在網上更隨時可以找到。 

我家沒有什麼神器,  我用的依然是鑄鐵鍋。 我在前一天以小火慢煮牛肉一個多小時, 然後關火。 第二天要吃前, 再以中小火慢煮, 同時加入已炒好的蘑菇。  

voilà~~

一個小插曲: 牛肉在燉煮時, 整個廚房都散發着紅酒香氣。專員一回來 聞到酒香,  便說我是個嗜酒人, 一定是趁他外出時,  偷偷喝酒啦。 😁

 

 

13 則留言:

  1. 咁叫佢快啲黎個法式親吻,聞清楚妳飲咗咩酒啦,哈哈!

    回覆刪除
  2. 咁你應該配合劇情發下酒瘋
    之前果個菊苣,原來茶包都有,立頓都有出,可以代替咖啡飲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 發酒瘋, 乘機打爛D我唔想要嘅擺設?
      原來Lipton都有, 我呢度又唔見呀

      刪除
  3. 見到好想食炆牛腩呢,哈哈

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 其實都係炆野, 不過呢度就用紅酒咋

      刪除