2022年3月15日 星期二

解禁

到了超市入口, 才醒起昨天開始, 進出超市、餐廳、戲院等, 我們已經不用戴上口罩。


超市也有溫馨提示: 要是檢測陽性, 有接觸風險及徵狀的人, 還是建議他們佩戴口罩。

儘管如此, 我也沒有立即脫下口罩, 同時我也見到不少顧客仍是戴了口罩。 不知道他們是和我一樣健忘, 還是依然怕會感染呢?

19 則留言:

  1. 我暫時覺得戴口罩出街安全啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同時一定要戴得好, 見好多人都戴得好求其

      刪除
  2. 雖然奧地利取消大部份防疫措施,但係去超市仍然要戴口罩。
    BTW 奧地利依家係歐盟中新確診人數最多嘅國家之一。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度搭公共交通工具都要繼續戴架
      所以我唔明, 機場入面可以唔戴, 坐飛機又要戴?

      刪除
  3. 我住嘅省下星期都開始可以唔戴,住大廈嘅我會諗,遇啱入”車立”嗰個唔戴,我係咪應該改行樓梯呢😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為已經認為中左都唔會致命, just a flu
      我見呢度D人都改左習慣, 入超市、鋪頭, 會用酒精搓手液
      見面都少左😘

      刪除
  4. 香港大把人中招無呈報
    照舊確診返工
    所謂日日30000
    不是真實數字

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人見到隔離個情況, 都寧願唔報

      刪除
  5. 溫哥華也解禁了,但我與老爸同住(我暫住在老人公寓啊!),不敢不戴口罩。我在咖啡店喝完咖啡時,也會立刻戴上口罩,但有點怕別人的異樣目光。(有朋友的女友做完大手術,她超過一個月都不敢外出吃東西飲咖啡。)

    回覆刪除
    回覆
    1. 經過兩年, 我覺得佢地會接受有病要戴口罩

      刪除
  6. 香港一日有林鄭,一日有排玩,起碼玩到7月1號。😆

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇柒婆你以為冇第個,只有更賤!唔好咁天真啦

      刪除
    2. 學邵爵士當年個句, 邊個得閒邊個做
      邊個做都無分別, 佢地都無得話事架啦

      刪除
  7. 回覆
    1. 同時一定要戴得好, 見好多人都戴得好求其

      刪除
  8. 點都係帶口罩安心啲,唔好理人目光

    回覆刪除
    回覆
    1. 同時一定要戴得好, 見好多人都戴得好求其

      刪除