2022年3月7日 星期一

一頭霧水

巴黎的秋冬時裝週於今天完結了。 歐洲這邊廂華衣美服, 那邊廂烽煙四起, 說真的, 實是有一種平行時空的感覺。

時裝界的盛事自然不乏名人捧場, 同時也成為了花邊新聞, 當中吸引我注意的有以下兩位。

首先就是腹大便便的 Rihanna。 我明白今時不同往日, 孕婦都可以穿戴得年輕、有女性美。 不過見她穿着如此單薄的透視裝, 我自問不是古老石山, 卻依然接受不了。 三月天氣仍有點冷, 因此也佩服她的耐寒能力, 我自愧不如。


另一位便是 Kim Kardashian。她那一物黃色其實是印上某名牌的膠帶。 當我見到照片時, 第一時間想到她可以如何上廁所。 😁


我從來不明白為什麼她家的真人騷會受歡迎呢。 我曾經嘗試看了十多分鐘, 最後都是要轉台, 卻不得不承認, 這裡不少女生都以她的身型、打扮作模仿對象, 尤其是那些真人騷的女參加者, 一張張腫脹膠樣叫人吃不消。


10 則留言:

  1. 要靚唔要命。但係我覺得一啲都唔靚囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔覺得靚
      不過D時尚雜誌好追捧呀, 話佢好性感呀

      刪除
  2. 回覆
    1. 以前我對佢都有D好感架, 而家就...

      刪除
  3. 雖然已經非常不合時宜,但印象中很深刻嘅大肚婆裝扮,係Wyman演唱會嘅丁太,著得佢好elephant…應該係elegant至啱!

    回覆刪除
    回覆
    1. 丁太D衣著不嬲都俾人批評唔得, 而家就更加啦

      刪除
  4. 靚真是見人見智,我唔識欣賞

    回覆刪除
  5. 兩件怪物
    果一刻唔使去廁所,淨係著上身收錢

    回覆刪除