2022年3月17日 星期四

蛋撻 Egg tarts

又想起了老家的味道,這天的主角是蛋撻。  上一次跟它們打交道,已經是兩年多前的事啦,那時我人在老家呢。 

現在想吃時,就唯有自己做。 撻皮還是牛油皮來得簡單, 所以啦... 個人其實比較喜歡酥皮蛋撻。    

出爐蛋撻雖未至於「滑滑劣劣,似豬糕咁滑」, 也有少許「豆皮」, 不過仍然不錯吃。

忍不住一口氣吃了兩個, 吃完超滿足。 同時相信短期內不用再碰面。




14 則留言:

  1. 我都好耐冇整喇。如果整,都會係整牛油皮。簡單好多。

    回覆刪除
  2. 整得好靚,睇來我若想食,都要自己整啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 英國而家多左香港人, 我估應該會買到

      刪除
  3. 好在當年有返過去,唔係真係唔知幾時先可以再返呀!

    妳好有節制,食兩個就收工👍🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 最大問題係D措施改來改去, 一陣訂好哂機票, 佢又話停飛, 就真係唔知點攪

      刪除
  4. 好吸引,原来我都冇食好耐

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係兩年幾無食過, 突然好想食

      刪除
  5. 我都諗過整!(我有現成撻皮在冰格,一直想不到用來整什麼。)

    回覆刪除
    回覆
    1. 有撻皮, 好多野可以整, 可以整flan, 可以整quiche

      刪除
  6. 真係好多時會突然想食某啲嘢

    回覆刪除
  7. 你果邊現成酥皮大把啦
    2種皮都ok

    回覆刪除