2022年3月30日 星期三

會笑的芝士蛋糕

繼上月首次試做烤焗的芝士蛋糕,再度挑戰,希望會做得更好。

這次的芝士蛋糕的表面依然沒有裂開,顏色卻明顯較上次的深,有點像巴斯克芝士蛋糕。 同一食譜, 我也並沒有調高爐溫,和加長了烘烤時間,實是不明所以,要繼續研究研究。🤔

不是專員說起,我也沒有留意, 蛋糕表面像個 smiley 😄

味道依然不錯吃,當然邪惡程度亦依然爆燈。 



16 則留言:

  1. 回覆
    1. 你食左, 有排做運動
      唔似得我, 我已經自暴自棄左好耐呀 😆

      刪除
  2. 呢個個邊位睇落再吸引多啲呀😋😋

    回覆刪除
  3. 面層顏色很漂亮啊!
    (我跟西式食譜做甜品也會減糖,剛烤了個香蕉蛋糕,減了一半糖仍覺用了太多糖~)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲話佢唔靚呀 😆
      通常整蘋果、香蕉蛋糕, 跟佢地D食譜, 我都會減糖架

      刪除
  4. 這樣子的😉cheese cake !
    哈哈!

    回覆刪除