2022年3月21日 星期一

趁機

儘管還未正式踏入春季,天氣明顯比之前暖和了。 中午開始,陽光充沛,人在當中也感覺溫暖。 因此下午時分,我們會趁機打開通往後園的門,讓陽光進入室內。

與此同時,小野貓這小鬼也趁機走進來。  他起初只是試探,見我們沒有阻撓,膽子便大起來了。 他有時進來後,便躺下來小休,隨後便會主動離開。

他躺下時,我們見他的後腿放不下來,相信是他受傷後,沒有完全康復,就是他的尾巴也像是斷了幾段,幸好走起路來沒有一拐一拐。 雖然他的身子不是在最佳狀態,他每天依然會去狩獵,生命頑強。 


我常說,相比之下,我家兩位主子真的備受呵護。

16 則留言:

  1. 尾巴也像是斷了幾段>>睇到都覺得痛呀,希望小野貓康復前,乖乖地黎癡飲癡食,暫時唔好去狩獵啦!

    回覆刪除
  2. 佢當咗你屋企係避風港,可以放鬆休息下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢直情當左係自己屋企, 佢而家早晚兩餐無憂, 後園仲有間小屋仔抖下

      刪除
  3. 讓生命戰士在你家憩靜一下吧……

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前唔見佢幾日, 仲怕佢已經...
      而家日日都黎報到, 唔駛擔心

      刪除
  4. 我呢邊都好好陽光,但係有風,仍然覺凍。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度係早晚凍D, 下午有陽光都OK暖架

      刪除
  5. 之後小野貓就會成日嚟坐架喇,嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家日日都黎報到, 不過好少會入屋

      刪除
  6. 我放養的兩頭貓,一日多過三餐定時定候,吃得胖胖像個球,但他們仍如常守獵,天性也。

    回覆刪除
  7. 原來佢兩隻手d紋對稱,頸對落又有條紋,好似著咗件衫咁,呢隻嘢一定有戰鬥民族基因

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢生命力真係好頑強, 初時識佢, 都怕佢唔挨得幾耐, 不知不覺, 又過左咁多年啦

      刪除