2017年7月19日 星期三

〔蛋糕〕Berry Magic Cake ~~ 附食譜

最近翻看自己的網誌, 才發覺有些以前做過的糕點, 我已沒甚印象了。 就如 Magic Cake, 幾年前做了個朱古力味道後, 還說會嘗試檸檬味和椰子味, 結果是不了了知。
 

家中又有覆盆子和黑莓, 何不又烤個 Berry Magic Cake?   總比每次不是磅蛋糕, 就是瑪芬, 算是有點新鮮感, 儘管 Magic Cake 已經不再時興, 但好味又無需飛甩老土。😀


材料:
雞蛋..............4隻
砂糖..............85g
牛油.............120g
低筋麵粉........115g
牛奶..............500ml
水.................1湯匙
雲呢拿香油......1茶匙
蘭姆酒............1茶匙
覆盆子 & 黑莓.....150g
 

做法:
1.    先把牛奶加熱至微溫, 牛油溶掉。
2.    將雞蛋的蛋黃和蛋白分開。 把蛋黃跟糖和水打至淡黃色, 之後倒進已溶掉的牛油拌勻, 再加入已過篩的麵粉 (可以放少許鹽), 打得均勻後, 便倒入溫熱的牛奶攪拌。
3.    把把蛋白打成蛋白霜。
4.    將蛋白霜分數次加入麵糊, 再攪拌均勻。
5.    在20cm烤模塗上牛油, 然後將覆盆子和黑莓平鋪在烤模內。
6.    將麵糊倒入烤模中, 再放入已預熱至150ºC的焗爐, 烤1小時。 蛋糕烤好後,  待完全放涼後放入雪櫃冷藏2-3小時, 取出灑上糖霜, 切片享用。





19 則留言:

  1. 我想問呢焗糕點通常係襯專員喺屋企定返工時做㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇下整咩啦, 呢個要等佢凍嘅, 會等佢返工至整, 唔係有人會不停問幾時有得食

      刪除
  2. Magic cake係咪即係有幾層口感嗰隻?

    回覆刪除
  3. 你有一個蘋果蛋糕,我話左幾年要學你整,到呢家都未。成日就整返我個兩味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家有太多野可以整, 我都 mark 左唔少, 都未整呢

      刪除
  4. 見到却好好味
    真喺唔識做包餅,好羡慕妳可以隨心所欲,做喜歡
    都喺要去上堂學下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家有好多人會分享點樣整架, 我都係睇書、睇YouTube 學, 當然上堂, 老師應該會教D小貼士。

      刪除