2017年7月3日 星期一

可吃的 Cordon Bleu

一提到藍帶, 是不是就會想起廚藝學院?   Cordon Bleu 在這裡很常見, 在超市的冷凍櫃一定見到它的蹤影。  Cordon Bleu 其實就是肉片包著芝士和火腿, 再裹上麵包糠。 肉片可以是小牛肉、雞肉, 又或是火雞肉。 記得我在老家的日式超市也見過呢。 


行動派見到所需的材料齊全, 自然不會放過機會。 先將雞腿煎皮拆骨,用刀背稍稍打薄,撒上鹽與胡椒粉調味。 在雞肉塗上一湯匙白汁, 再放上芝士和火腿,包好,將接口處捏緊,用保鮮紙包好, 放入雪櫃約半小時。 從雪櫃取出雞肉,  然後依次均勻地裹上麵粉、蛋液及麵包糠。  起油鍋, 不用太多油, 將雞肉四面煎成金黃色後取出,吸乾多餘的油後,放入已預熱至180C的焗爐內烘烤約5-10分鐘, 視乎雞肉的厚度而定。

Cordon Bleu 外皮酥脆. 雞肉柔嫩多汁, 加上那已溶化了的芝士, 邪惡而美味。 專員吃完了, 已經問我什麼時候再安哥。

16 則留言:

  1. 我䏲到內容好豐富,
    之前西餐亦有接近菜式。
    但只喺得豬扒夾火腿。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前睇你個 blog 都見過, 我估佢地整D野都係差唔多

      刪除
  2. 成日“安哥”,會肥屎的,哈哈

    回覆刪除
  3. 用雞好喎,又唔似用豬會重複(ham)!

    回覆刪除
    回覆
    1. 家中某人話, 應該唔好用豬扒整, 所以囉...

      刪除
  4. 呢個我鍾意食架,不過又好耐無食過。因為暫時食唔到一間好嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己整啦, 好易, 你仲有 AirFryer, 仲用得少油添

      刪除
  5. 包好放雪櫃後唔用牙籤都唔會開口?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用保鮮紙包時, 會扯緊佢, 放入雪櫃定型, 之後無用牙籤啦

      刪除
  6. 回覆
    1. 唔係點做食物鑑定專員呀, 唔係流架 😏

      刪除