2017年7月8日 星期六

不吐不快

暑假已經開始了, 有些鄰居離家渡假了。 所以有一說法, 到了夏天, 遊行示威就會統統消失。
 

隔壁鄰居帶著兩個年幼子女渡假去, 年長的兩兄妹就留在家中。 法文諺語 Quand le chat n'est pas là, les souris dansent, 意思就是貓不在時, 老鼠便起舞, 正正就是他家的寫照。
 

大前天的晚上,  我已準備找周公約會去, 忽然聽到外面傳來啪~啪~, 明顯有人在開BB彈槍。 剛開始時的零星的槍聲, 之後就是連串如機關槍的砰~砰~砰~。  我起來看看時鐘, 原來已是晚上十一時多。 最要命是他家的愛犬仍然在花園,  非常盡責的他吠個不停。 槍聲、吠聲、聊天聲、聲聲入耳。 我當場火冒金星 😠 x*#@&&*x#, 反而專員突然變得寬宏大量 😤 , 除了勸我不要生氣, 更說不要投訴, 還他們開心一個晚上吧。  鄰家的大兒子在專員心目中是個勤奮懂事的男生, 家中一切修修補補, 都是他一手包辦。 可能他剛通過高考, 老媽又不在家, 所以約了朋友來他家, 一時玩得興起, 忘了形啦。  老實說, 我當時真的滿腔怒氣, 專員說的我都聽不進耳。 幸好午夜前一切回復平靜, 否則我怕砸了我家啦。 

22 則留言:

  1. 好驚佢哋玩BB彈槍,攞啲動物做靶

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估佢地唔會射動物, 如果係, 我一定舉報

      刪除
  2. 橫掂吵成咁,你出去參戰殺哂佢地嘛😂😂😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩專員鎖左個槍櫃, 唔係分分鐘我會架 XD

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀, 多一晚, 我驚我會發癲, 唔知會做咩架 XD

      刪除
  4. 哈...我地細個亦試過發癲,
    不過無乜打搞人,佢地玩一晚就忍下,再有無投訴,和諧...

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在佢地早收, 唔係....我怕我唔知會做咩 XD

      刪除
  5. 比我就加入戰團同佢哋死過!哈哈哈哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩專員鎖左個槍櫃, 唔係分分鐘我會架 XD

      刪除
  6. 尤其係weeknight嘅話,俾我都會無名火起起起。不過既然午夜前散band,就算了。咁妳之後會唔會好難再瞓返呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 即係瞓唔返啦, 睇左一陣電視先再搵周公

      刪除
  7. 若是一晚半晚的話,專員說得対,俾佢地顛癲下啦。

    回覆刪除
  8. 我隔離的鄰居都有時會嘈。不過一踏正 十一二點就收聲。算佢啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在早收, 唔係我唔知會做咩架 XD

      刪除
  9. 好彩只係一陣,晚晚係咁就唔掂

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果晚晚都係咁, 我怕我會上頭條 XD

      刪除