2017年7月1日 星期六

〔麵包〕實驗之作~~ Briochettes (附食譜)

實驗之作 Briochettes。  Briochette  是指小brioche。 有人會直接用 brioche 的食譜, 只是最後把發酵後的麵團揉成小麵團而已。 參考來自 750g.com 的食譜,  它跟一般 brioche 的食譜相比, 當中的牛油及雞蛋的份量較少。
 

做法跟牛奶小麵包大同小異。 我把 T45 跟 T55 麵粉各半混合, 看看效果如何。 結果沒有令我失望。Briochettes  大小剛好, 超鬆軟,  我覺得味道有點像甜餐包, 專員就說它跟市售的 brioche tranchée 相像。幾個 briochettes, 再配上一杯咖啡, 挺是寫意。我還一口氣吃了兩個。 😀





材料:
法國T55麵粉.....200g
法國T45麵粉.....200g
鹽..................8g
砂糖...............65g
牛油...............65g
乾酵母............8g
牛奶...............180ml
雞蛋...............1隻(50g)

做法:
1. 將牛奶溫熱, 再放入乾酵母, 攪拌溶化,靜置10分鐘備用。牛油置於室溫待軟。
2. 把所有材料 (牛油除外) 拌勻, 揉勻麵團。
3. 把牛油放入麵團, 混合揉勻成為一個不黏手的麵團。靜置待麵團發酵成倍大。
4. 排氣, 滾圓, 平均分割成12個小麵團,  再把小麵團滾圓,  置於烤模內。
5. 麵團表面掃上蛋液, 進行最後發酵。

6. 再次掃上蛋液, 在麵團上方剪十字型, 撒上粗糖粒, 放入已預熱至180ºC的焗爐中約10-15分鐘, 烤上色即可。  


19 則留言:

  1. 又軟又細個,吞幾個唔多覺👩🏻‍🍳🤗☕️

    回覆刪除
  2. 直頭同我呢度賣啲餐包一樣樣

    回覆刪除
  3. 一啖一個,好離忍口唔一次過食哂bor!

    回覆刪除
  4. 呢種同港式包差不多,只是呢個只用奶不用水。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有朋友教我用奶同水, 一樣一半, 我未試過

      刪除
  5. 又一次。我好鍾意你包包的質感呀,好幼呀。

    回覆刪除
  6. 做得好靚,質感如軟綿綿
    一定好好味...我遲喲去學下包鉼班。

    回覆刪除
  7. 這是我非常喜歡的包種, 牛油夠多, 包也夠軟夠香啊.

    回覆刪除