2017年6月30日 星期五

無計可施

Mr. Looping 從後門走進來, 一見我從梳化起來, 便自動自覺走到窗前, 等著我給他開窗離開。 有時不消一分鐘又回來。 我在上網時, 沒有察覺他走入來, 直至我聽到卡~卡~。 我起初還以為是少爺或是 Rouquin, 原來是他在吃。  


一走近他, 他就索性走到門旁, 一下子躺在地毯上, 像是在他自己家一樣。 

少爺不愧是少爺, 當 Mr. Looping 走過他身旁時, 他都一副與我何干的模樣。 我趕走了 Mr. Looping, 走到他身邊, 他只會睜大眼望著我, 像是跟我說:「你攪定了沒有?」



20 則留言:

  1. 呢個𡃁仔認真冇乜家教!即好似d人話細路4歲前唔做好規矩,以後都冇得教一樣

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 有時仲無大無細, 試過呼我少爺添

      刪除
  3. 果然係五星級嘅家,食物無限供應又招呼週到!:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個小鬼真係咩都唔怕, 趕完佢走, 唔夠一陣, 佢又夠膽推門入黎, 激C

      刪除
  4. 回覆
    1. 不過有時佢無大無細, 試過打 Rouquin, 呼少爺

      刪除
  5. 回覆
    1. 成日想迷惑我, 我都被佢美色迷惑架, 不過佢真係唔識分莊閒, 連我兩位老世都打

      刪除
  6. 少爺話呢度我地盤,唔使親自出手,叫奴才就得啦~ 哈哈!!

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 佢地唔會一齊玩架, 因為 Looping 先生位位都打, 除左貓霸王

      刪除