2017年6月2日 星期五

新玩具

專員買了一部新的泡茶機。 其實我家已經有一部, 只是這部型號比較新, 體積也較小。 當然他會有一百個理由去解釋為什麼要換機啦。😎

照片中的茶杯是來自12蚊店的。 專員的同事看到了, 居然大讚漂亮精緻。😀
 

法國的 SPECIAL.T 廣告是出爐康城影后 Diane Kruger 當主角。 


為免我會化身黑白天鵝, 他出動了掩口費一招。 登登登凳.... 就是它們。 我最近潛心修煉烘焙大法, 希望不會又是三分鐘熱度, 它們有大派用場的一日。 😊

 

19 則留言:

  1. 泡茶機真喺香港少見,
    我地通常手冲中國茶,
    機沖有乜分別!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原理同咖啡機一樣,係用膠嚢, 即開即沖, 乾手淨腳

      刪除
  2. 係咪因為有啲漢字所以覺得好靚XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能係
      有D野印D九唔搭八嘅中文字, 都會有人買

      刪除
  3. 正想叫你都去敗返件返黎打和,點知竟然有掩口費😅
    我之前日本掃返嘅玩具連包裝都未拆😰

    回覆刪除
  4. 估唔到專員對飲茶咁講究!^^

    回覆刪除
  5. 部機放茶葉,幫手隔茶葉﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 部機放 capsule, 原理同咖啡機一樣

      刪除
  6. 大鄕里,未見過泡茶機。

    回覆刪除
  7. 我見廣告係用咖啡機放茶嘅capsule,無需另外一部機.

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子英明, 呢個就係當年有人換咖啡機嘅原因之一
      不過, 之後佢又話個機沖出來嘅茶唔好味, 因為兩部機用嘅壓力唔一樣

      刪除
  8. 其實12蚊店都幾多得意嘢賣

    回覆刪除