2017年6月5日 星期一

〔甜點〕Mille-feuille 千層酥

街坊聚會, 我做了個 Mille-feuille 懶人版, 用的是急凍酥皮。


餡料是吉士打, 就是我平時習慣用來做 Flan Pâtissier 的食譜, 完成後加進冧酒。  不過吉士打要比平時的弄得更稠, 水份更少, 才不至於會沾濕酥皮, 使到酥皮不再酥脆。 我在此要鳴謝專員的提點。


美中不足是我估計錯誤餅面糖霜的份量, 無法全面覆蓋。 值得安慰的是, 街坊除了堂食外, 還願意外賣自取, 相信真是合他們口胃啦。



18 則留言:

  1. 超級億萬分正😋😋😍

    回覆刪除
  2. 咁街坊通常會整啲乜呢?

    回覆刪除
  3. 好味喎!
    街坊一定like!

    回覆刪除
  4. Yummy! 我都想報名做街坊呀!

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 過獎啦
      我用現成野, 都已經唔算好勁

      刪除
  6. 街坊咁欣賞一定係好正啦.

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 過獎啦
      不過大家一見到時都心心眼 ^^

      刪除