2017年6月26日 星期一

中餐

專員幫了友人一個忙, 友人說要請吃晚飯道謝, 其實只是舉手之勞而已, 專人已經推卻了好幾次, 友人卻依然堅持, 最後也不好意思再拒絕。
 

主人家想吃中餐, 作客的我們也沒意見。 我在這裡吃中餐的經驗, 五根指頭都數得清。 友人和她的另一半是這家中國餐館的常客。 餐館看來是家族生意, 東主一家都是國語人啦。

我不想花腦筋, 就要了個蒸點套餐。 前菜是越南春卷, 主菜就是點心配上炒麵, 甜品就是糯米糍。 自老家回來後, 都沒吃過點心了, 嚐了這個後, 我只有更想念老家啦。😭 至於炒麵, 就是豉油炒蛋麵, 不要期待會有銀芽和韮黃, 同時也沒有 Café de Coral 早餐的一半份量。 我看看餐牌, 原來 à la carte, 這客炒麵要差不多5€。  不知道我的自家炒麵可不可以賣這個價錢呢。  專員也給我嚐了他的炒牛肉, 那根本就是老外中餐的味道啦。 不過也有可取之處, 晚飯過後, 我不用喝可樂解毒。😉

 

19 則留言:

  1. 我好唔明d華人係外國開中餐廳,梗係唔肯好地地煮返地道嘢,好食人地會識欣賞架😓

    回覆刪除
    回覆
    1. 煮地道嘢好多西人(我度)係唔會試㗎。你要生存就要賣鬼佬中菜。

      刪除
    2. 只係你度d西人未食過好野 !
      好多鬼鬼來港,帶佢地去食地道中餐, 飲茶, 個個食到lam lam脷.好多係外國開中餐既, 本身根本就唔係做廚, 只係混飯食.

      刪除
    3. 有次睇 MasterChef, 叫佢地煮中國野, 佢地D製成品不外乎西蘭花、豆芽、蠔油, D汁一定深色, 呢D就係佢地心目中嘅中國野

      刪除
    4. 好多時都會遷就當地人口味
      專員係HK時, 都食過法國菜, 食完都係其實唔應該係咁整

      刪除
  2. 呢啲炒麵廿年前都賣緊$4USD一盒仔,好揾笨,但鬼佬口味中餐,我地識條鐵咩。;P

    回覆刪除
  3. 真喺好難揾到間似樣中菜館,
    我食過咁多間,只有倫敦,巴黎,和維也維,幾間可以,其他忘記吧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈...妳咁叻烹煮,
      可以開一間正宗中菜,
      打救下苦海泥民!

      刪除
    2. 呢D都係做老外生意, 就番佢地口味

      刪除
    3. 你太抬舉啦, 我只會話我有興趣整野食, 同埋整D野啱我地食咁啦 ^^

      刪除
  4. 回覆
    1. 我無係巴黎食過中餐, 越南野就食過

      刪除
  5. 我諗只有開係唐人街嗰啲中國餐館會似中餐,如果近西人地區就一定係呃老番既唐餐

    回覆刪除
  6. 專員有冇話你煮中餐好食好多.....^^

    回覆刪除