2017年6月28日 星期三

Raspberry muffins ~~ 附食譜

無可否認, 覆盆子是夏天最具代表性的水果。後院的覆盆子結果了, 除了摘下來直接吃, 用來做甜點也不錯啦。 


對於我這懶人來說, 還有什麼比 muffins 更容易呢?  酸酸甜甜的 Raspberry muffins 超適合炎炎夏日。 


材料:
低筋麵粉.....270g
雞蛋..........2個
細砂糖.......70g
牛油..........60g
牛奶..........120ml
淡(鮮)忌廉..120ml
泡打粉.......¾茶匙
鹽.............¼茶匙
覆盆子........適量
 

做法:
1. 牛油加砂糖打發, 然後加入雞蛋攪拌, 再倒入牛奶和鮮忌廉拌勻。
2..低筋麵粉和泡打粉一起過篩, 再加入拌勻的油奶中,用橡皮刮刀切拌均勻。
3. 將麵糊舀入紙膜內至一半時, 加入覆盆子, 再覆上麵糊, 然後再放上覆盆子作裝飾。
4. 焗爐預熱180℃烘烤20-25分鐘左右即可





18 則留言:

  1. 下次試Yogurt 代替忌廉,你會冇負擔食多幾隻👩🏻‍🍳

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前試過用 yogurt 架, 不過今次無貨, 就用 whipping cream 頂住先

      刪除
  2. 成品靚過老家嘅孖寶蛋糕好多多多呢~~~~

    我怕有核仔攝牙,所以一般都好少食blackberry同raspberry。^^”

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前都好少食, 而家有自家種, 唔想浪費, 所以整蛋糕

      刪除
  3. 羨慕羨慕。
    我要睇吓啲山頭有冇得摘先。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 學網友講, 可以用 yogurt 化替 whipping cream, 食得更安心

      刪除
  5. 我家阿姐上個星期特登走去摘呢

    回覆刪除
  6. 貓霸王佢地會唔會識偷偷摘來吃?

    回覆刪除
  7. 好靚好新鮮呀))) HK好少有又貴

    回覆刪除
  8. Raspberry Muffins one of my favourite!!
    酸酸甜甜,好味又易整!!

    回覆刪除