2017年6月16日 星期五

〔廣告〕太空人紀念郵票

法國太空人 Thomas Pesquet 和俄羅斯太空人 Oleg Novitsky, 在國際太空站逗留了近200天後,在6月2日返回地球。
 

39歲的 Thomas Pesquet 是第10位升空的法國人, 上次有法國人進入太空已是2002年,時隔近15年才法國又有太空人進入太空,自然是引人關注,  他在太空時, 媒體時有播放他在國際太空站的片段。
 

原來法國郵局都發行了紀念郵票。 專員也有興趣呢, 還已經拜託了郵差小姐。 他想起可能有些網友也有興趣。 那我就在這打打廣告啦, 如果有興趣的話, 便告訴我, 我再跟郵差小姐說說啦, 看看可不可以多預訂幾套呀。 😉




18 則留言:

  1. 可否幫我代訂一套?

    回覆刪除
    回覆
    1. aucun problème
      你可以去睇睇, 有本書仔, 同埋個D係貼紙郵票, 再諗下要唔要啦
      https://boutique.laposte.fr/timbres-enveloppes-pre-affranchies/commande-de-timbres/beaux-timbres/collectors/collector-thomas-pesquet/p/2117961

      刪除
    2. 決定要的話, send 個 email 俾我: fofollehk@gmail.com

      刪除
    3. 明白!我決定後再聯絡你!謝!

      刪除
  2. 要俾個like妳同專員呢,咁有心!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你可以睇得出某位法國人都會 proud of his country 架

      刪除
  3. 回覆
    1. 佢仲未打破歐洲太空人所保持嘅最長紀錄, 不過已經好犀利

      刪除
  4. 太空人真唔簡單 , 返回地球後, 好多後遺症.

    回覆刪除