2017年6月20日 星期二

烈日炎炎

從星期日開起, 我已經感受到熱力四射。 皮膚在猛烈陽光下感到刺痛。 天氣預告熱浪仍然會持續數天。😓


兩位老世光天化日寧願留在室外, 躲在草叢, 又或是樹蔭下。回來時, 他們都是這躺在地上, 一副快熱死了的樣子。 



忽然想起小丸子這一幕, 現在再看, 我都覺得山田同學的一番話有道理呢。😊




19 則留言:

  1. 我好想感受下炎炎夏日呀~~~office冷氣太強,只覺沾寒沾凍。^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 你個度都居然會勁開冷氣, 我無諗過

      刪除
  2. 皮膚痛? 不如著長袖呀,唔好出戶外喇。

    回覆刪除
  3. 貓地愛瞓地板,夠晒涼浸浸

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時 Rouquin 會匿去 bathroom zzz ZZZ

      刪除
  4. 小心中暑!
    香港這個幾星期不停下雨!
    希望快些能“太陽出來了!” 就好了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老媽都有講, 仲話D衫晾極都唔乾

      刪除
  5. 香港落咗兩個星期雨喇,
    唔知幾時停下...
    朋友遊歐回港,
    見巴黎四圍都喺難民模樣的露宿者。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老媽都有講, 仲話D衫晾極都唔乾
      法國北部仲多, 好多其實係想去英國

      刪除
  6. 回覆
    1. 我老媽都有同我講, 仲話D衫晾極唔乾

      刪除
  7. 山田同學喱句話我都成日同阿媽講XXXD

    回覆刪除
  8. 下次你要買個冰墊俾幾位老細

    回覆刪除