2017年6月4日 星期日

Over the Rainbow

照片是專員昨晚九時三十分拍下的, 我之前從來沒想到晚上仍然會見到彩虹。


Somewhere over the rainbow way up high
There's a land that I heard of once in a lullaby
Somewhere over the rainbow skies are blue
And the dreams that you dare to dream really do come true

Someday I'll wish upon a star
And wake up where the clouds are far
Behind me
Where troubles melt like lemon drops
Away above the chimney tops
That's where you'll find me

Somewhere over the rainbow bluebirds fly
Birds fly over the rainbow.
Why then, oh, why can't I?

If happy little bluebirds fly
Beyond the rainbow.
Why, oh, why can't I? 


19 則留言:

  1. 依家d氣候異常,天氣同樣難以捉摸,無論點,見到彩虹就係幸運🌈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得佢想同我地講, 佢係個度過得好好

      刪除
  2. 彩虹背後就是盼望喜樂!希望你每天都喜樂😘!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得佢想同我地講, 佢係個度過得好好

      刪除
    2. 無錯,所以你地為左佢都要活得好好💪🏻!

      刪除
  3. 咁大個半圓我未遇過呢.

    回覆刪除
  4. N.... 年沒有見過彩虹了, 好靚呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地間中都會見到, 咁完整我都好少見

      刪除

  5. 彩虹次次都睇唔到盡頭,今次好完整,好靚~~~

    回覆刪除
  6. 條彩虹影得好完整、好清楚呀!

    回覆刪除