2017年6月9日 星期五

Popeye

貓霸王擅闖我家,一如既往, 都是走一圈喵喵叫, 要我們給糧餉及牛奶。
 

當他走到我身邊時, 我見到他的右眼閉起來, 猶如 Popeye 的招牌式單眼, 而且頭頂有些已經結了痂的傷口。 看來應該是經過了江湖的一場腥風血雨, 留下來的彪炳戰績。



我這兩天都沒見他出沒, 我想應是在家療傷了吧。

23 則留言:

  1. 咁耐時間都仲養傷,呢鑊對佢黎講真係杰他他🤕

    回覆刪除
  2. 可能是被家人強制性留家養傷。

    其實估唔估到佢地掛彩多數係邊隻功夫了得嘅做成多架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度應該無貓係佢敵手, 我怕其實係汪星人

      刪除
  3. 係咪天生天養,唔使去睇醫生嘅呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢阿媽好錫佢, 唔會由佢受傷唔理, 上次失蹤返來, 都有去睇醫生

      刪除
  4. 睇黎。。。貓霸王無大力菜食。。。
    所以。。。傷成咁。。。
    真可憐。。

    回覆刪除
  5. 無計,呢個係做霸王嘅代價

    回覆刪除