2017年6月12日 星期一

中招

街坊又當攪手, 主持燒烤大會。 中午時, 天氣不算熱, 太陽卻高高掛, 儘管我已躲在帳篷下, 仍然難逃它的火熨眼波, 結果飲飽食醉之餘, 我頭昏昏, 臉發熱, 頭痛得要命。😷

所以我又有理由要好好休息啦~~

 

20 則留言:

  1. 哎呀,中暑真係幾辛苦,多喝水、多休息啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔算好熱, 不過陽光真係好刺肉, 好似俾熨斗熨

      刪除
  2. 西人BBQ,一人燒比咁多人食,我哋就最舒服啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果要我對住個火, 我應該瞓低左

      刪除
  3. 回覆
    1. 好多人都係, 有時晚飯我就聞到BBQ味

      刪除
  4. 曬住燒,雙重加熱,要過冷河先得🍦🍺🛀🏻

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 唔知有無, 我唔係覺得好熱, 不過曬到好似俾熨斗熨, 我好少中午會出去曬太陽, 可能唔習慣啦

      刪除
  6. 嘩! 躲在帳篷下也中招! 下次要飲多啲水同帶備濕毛巾抹面呢! 好好休息!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我唔覺得好熱, 不過曬到好似俾熨斗熨, 我好少中午會出去曬太陽, 可能唔習慣啦

      刪除
  7. 真的要好好休息,多喝水。

    回覆刪除
  8. 我今日都係bbq,不過係王子响花園燒,我匿埋响屋入面等食

    回覆刪除