2017年6月14日 星期三

Tortilla espagnole 西班牙薯仔煎蛋餅

Tortilla espagnole 需要的材料只是薯仔、洋蔥和雞蛋, 實在是慳家/打斧頭/糧尾之選。


先把薯仔去皮、切片,  洋蔥切絲。 在深平底鍋中熱油,  加入薯仔煮8~10分鐘,期間要不斷的翻炒以防黏鍋,薯仔煎軟,  再放入洋蔥. 以黑胡椒和鹽調味, 繼續炒到薯仔及洋蔥變軟,然後用篩子隔油。 將雞蛋打散,再加進稍涼的薯仔和洋蔥, 加鹽調味拌勻,倒回平底鍋,以中小火煮至下半部定型時, 把蛋餅翻轉, 繼續煎直至蛋餅煮熟。 



18 則留言:

  1. 這個我喜歡!三樣食材都是 my favour!:)
    加上簡簡單單!haha!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個真係唔難, 不過煎時要有耐性, 你可以試下

      刪除
  2. 這個易整! 我會試!
    (返加探親, 要做煮婦, 不過我媽牙不好, 要整軟嘢俾佢食)

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來要回鄉探親
      呢個唔難煮, 你可以煮俾伯母試下

      刪除
  3. 食材簡單又美味,好煮高

    回覆刪除
  4. 呢個我好鍾意食㗎。時不時都買超市現成貨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 超市個D我又未食過, 搵日買來試下

      刪除
  5. 回覆
    1. 我記得呢度IKEA 好似無, 不過我太耐無去, 可能餐牌都改左

      刪除
  6. 煎到又香又脆,糧頭糧尾都想食呢!:D

    回覆刪除
  7. 呢個唔啱我,薯仔我麻麻

    回覆刪除
  8. 呢個我都間中整, 好鐘意.

    回覆刪除