2017年6月21日 星期三

代客探親

原來郵局除了郵政及銀行服務外, 近來更開拓了一個新項目: 代客探親。



郵差叔叔會按客戶需要, 定時探望他們年長的父母, 然後就發短訊報平安。 專員對此就完全不感興趣啦, 因為他和專員媽幾乎每天都通電話, 有時甚至一談就整整一個小時, 長氣王當之無愧。 

18 則留言:

  1. 代客探親呢個服務,我覺得真的不錯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多老人家都係一個人住, 仔女唔係住附近, 有人上門睇下, 仔女都會安心

      刪除
  2. 呢個服務真係唔錯喎!唔知應徵做郵差嘅其中一個條件係咪要吹水了得呢。;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實又真係唔係個個郵差都吹水了得 XD

      刪除
  3. 咁呢個郵差使唔使派信㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗要啦, 佢原意係郵差派信順道探下

      刪除
  4. 請唔請人呀,呢份工啱我喎,我見到咩人都好傾得架。

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. For the elderly living alone, that's not a bad idea

      刪除
  6. 咁當然係自己見親人就最好啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然, 不過可能父母住鄉間, 仔女住城市搵食, 就好難成日見到啦

      刪除
  7. 我都覺得這個附加服務不錯!
    好過香港只懂得賣紀念郵票,
    辦公時間處處不一兼又短!
    就黎比"順風"代替架喇....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只知而家郵局會唔肯幫手寄某D組織嘅單張

      刪除
  8. 郵差叔叔做埋安老服務都幾好,係咪可以增加收入又有意義....

    回覆刪除
    回覆
    1. 個意念唔錯架, 叫有人等時睇下D老人家, 仔女又可以安心

      刪除
  9. 就同大陸代客掃墓一樣, 但在生時任何野都代替唔到親自探望問候甚至一通電話.

    回覆刪除
    回覆
    1. 正面睇, 就係唔會唔見左無人知啦

      刪除