2017年7月6日 星期四

〔甜點〕心碎的瑪芬

都是我的錯!!!  無需要一千個傷心的理由, 都只怪我既性急, 又粗魯, 沒待瑪芬涼透就脫模, 結果心型的它一開為二, 只有半顆心, 其他的都粉碎了。 😫



全家福少了一員, 成何體統?  傷心啊, 嗚嗚~~
專員吃了一口, 我問他吃得出是什麼嗎。 他說:「朱古力啦。」 這個嘛, 非常明顯。 我追問:「 還有呢?」 他說:「碎果仁? 碎榛子?」 其實我把椰絲許配了給朱古力, 椰子怪居然說不出來。 在雙重打擊下, 我應該要閉關療傷啦。😢

20 則留言:

  1. 你個模唔係唔黐底架,咁心急趕住去邊呀👩🏻‍🍳

    回覆刪除
  2. 專員竟然食唔出佢嘅飛佛,下次落椰絲可能要再重手啲,唔可以咁慳家!XD

    回覆刪除
  3. 唔洗關閉療傷咁誇啊~~關閉半日好喇^^

    回覆刪除
  4. 食唔出,一定又係你打斧頭落好少啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 冤枉呀, 王子, 椰絲呢家野, 真係唔敢打斧頭

      刪除
  5. 喺椰子朱古力鉼...,
    外形差少少,但相信都好味。

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 之前整過朱古力椰絲蛋糕, 食落OK架, 今次真係好失敗, 好樣衰

      刪除