2017年7月28日 星期五

新訪客

我家多了位新訪客, 他來自隔壁鄰居, 名叫 Chérubin。

Chérubin 的腎有問題, 所以鄰居一直不讓他踏出家門, 就是怕他在外亂吃東西。 先前他一出走, 鄰居都會緊張兮兮, 問我們有沒有見到他經過。 反而他近來頻頻外出, 鄰居沒有之前的慌張, 四處尋貓, 可能已經習以為常吧。



Chérubin 百分百慢性子, 他每走一步都像是慢動作, 小心翼翼. 戒心很重。  起初他一見到少爺和 Rouquin, 就會呼~呼~, 但一點也不兇猛, 比起貓霸王, 簡直小巫見大巫。 今天他再見到 Rouquin, 只是默默注視, 相反 Rouquin 見我在逗 Chérubin, 就走過來, 還用身子磨蹭我的腿。 原來嗲精也有佔有慾的呢。   


 

22 則留言:

  1. 回覆
    1. 而家唔會成日擺啦, 係見到識個D至俾

      刪除
  2. 有印象妳之前提過Cherubin有病所以少出巡,一出山就鍾意黎妳屋企,妳屋企果然旺場,睇黎又要加糧啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你記性好好呀, 之前幫鄰居餵貓, 每次我走都怕佢乘機偷走

      刪除
  3. 回覆
    1. 就算少爺, 佢見到我同 Rouquin 玩, 都會專登係我面前行來行去, 等我唔好唔記得佢 ^^

      刪除
  4. 妳家中貓地見慣其他貓地走動,都不足為奇

    回覆刪除
    回覆
    1. 弊在如果貓地係我屋企逗留得耐, 某貓之後又會出動生化武器霸地盤

      刪除
  5. 呢隻都幾靚
    佢主人係咪睇化咗,俾佢出街蒲下

    回覆刪除
  6. 每步都是慢動作.....好攪笑,佢睇落都好大隻

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢其實唔算大隻, 可能毛鬆起, 有錯覺

      刪除
  7. 眼神挺酷,有點深不可測之感喔!

    回覆刪除
  8. 新訪客嘅眼神。。。似好深近視。

    回覆刪除