2017年7月21日 星期五

越式香茅雞

原本想做烤雞, 當天才發現洋蔥差不多已用光, 只剩下一顆。  結果臨時變陣, 想起家中有香茅, 那就來個越式料理吧。😎
 

參考了這食譜: https://youtu.be/8ETQZmR0Onw
 

調味料的份量還是依自家口味調節, 而且我會先把雞件煎好, 才下香茅和蒜蓉一起兜炒。
 

這道越式香茅雞超級下飯, 只嫌辣度不足, 下次再做時, 我要多下點辣椒。😋



16 則留言:

  1. 居然冇洋蔥有香茅咁奇怪。

    回覆刪除
    回覆
    1. 說來又話長, 之前託街坊出城時買香茅, 結果佢幫我地買左1kg, 而家放在係冰箱, 明未?

      刪除
  2. 家陣下晏4點幾我連lunch都未食,見到妳碟雞,我真係勁Q想食呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 攪咩4點幾都未食lunch? 無良僱主??
      今個weekend 食夠佢啦

      刪除
  3. 回覆
    1. 唔駛流口水, 你一定話佢唔辣, 唔係你杯茶 XD

      刪除
  4. 烤雞成日有,呢個正好多,香茅怪🤗

    回覆刪除
  5. 我有洋蔥無香茅~~哈哈,我都要試下整先,好鐘意香茅味

    回覆刪除