2018年8月12日 星期日

看早場

到戲院看電影, 我們喜歡看早場, 除了票價較便宜, 觀眾也不多。 正如今天, 全場只有我們兩位觀眾, 與包場無異。
 

今天有段小插曲, 我們想購票時, 老闆就問我們想看哪套電影, 我們道出之後, 他不好意思說, 傳送方面有點問題, 電影播不出來。 我們就決定打道回府, 這時老闆走出來說正在搶修, 叫我們等等, 最後擾攘了十多分鐘, 總算回復正常啦。
 

至於我們看了甚麼電影, 看看戲票就知道啦。


20 則留言:

  1. 果間戲院相信有一定歷史
    呢套唔知仲有幾多集拍

    回覆刪除
    回覆
    1. 個間係新起左一年咋, 不過器材可能係舊個間搬過去
      應該仲會長拍長有

      刪除
  2. 香港而家都係早場平啲。
    今集好唔好睇?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果鐘意睇動作片, 一定100%收貨

      刪除
  3. 好似唔覺我呢邊有早場。

    回覆刪除
  4. 我好耐無入戲院睇戲,因為英國戲院的 seating plan 唔好,個view 好差,全部係迷你戲院。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度都係迷你戲院, 而家好少有大戲院呢

      刪除
  5. this is the best one among the series

    回覆刪除
  6. 好奇一問,在法國看美國電影是法語配音的嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度都係配左音架, 原音可能大城市至有
      我一直唔明點解佢地會鐘意睇配音

      刪除
  7. 你間戲院都好家庭式咁喎XXD

    回覆刪除
  8. 我試過睇9點早場, 好似發緊夢咁。
    話說我在加拿大讀書時喜歡睇二輪戲, 好平。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未試過咁早
      試過去百老匯睇早場, 好多上左年紀嘅觀眾

      刪除