2018年8月19日 星期日

Kids United Nouvelle Generation

去年介紹過的 Kids United 剛剛又推出新大碟, 依然是舊歌翻唱。 不過 Kids United 大換血, 除了 Gloria, 其他都是新成員, 改稱為 Kids United Nouvelle Generation 新一代。 如果再度換血, 是不是叫作"新新一代"呢? 
對我而言, 吸引力不如以往, 除了新鮮感欠奉外, 我不大喜歡這一種演譯方法。 我覺得小孩子唱歌懂得運用聲線技巧已經足夠, 不用過份賣弄。  當我聽到他們第一首主打歌 《La Tendresse》,  首先唱的是小女生 Valentina, 她樣子像小 baby,  出現的卻是一把成熟女聲, 感覺是格格不入。  反而 Bourvil 的原唱版本更合我意, 按照今天的標準, 他沒有高超的歌唱技巧, 然而他那份平淡, 和歌詞的配合, 彷彿早已看透世情。

根據他們的簡介,  他們全都參加過歌唱比賽如 The Voice Kids。 看了小女生參賽片段, 實是擔心如果她一直如此唱下, 她的聲線會不會受損。

 

12 則留言:

  1. 小孩子最好還是保持童真。

    回覆刪除
  2. 自從你上次介紹左法國的the Voice kids 之後。我上u tube 睇左好多集呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來合你心水, 等我得閒介紹多啲法文歌

      刪除
  3. 德國都有hte Voice kids.但我冇睇過.

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 最怕個啲笑容又虛假, 好似已經滑哂瓦個D

      刪除
  5. 會唔會有啲大個咗真係做了歌星呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家紅嘅 Louane 之前都十一、二歲參加過歌唱比賽, 不過輸左, 後來再參加 The Voice 彈起

      刪除