2018年8月7日 星期二

拯救行動

專員下班捧着個紙箱回來, 當然不是送我禮物啦, 而是在工作地方撿到了這隻受傷的鴿子。  專員見牠瑟縮一團, 頭也垂下來, 為免牠會被附近的貓襲擊, 所以給牠個紙箱安頓。
這隻鴿子綁有腳環, 我們相信牠是 Pigeon voyageur 信鴿/賽鴿。 
牠恢復了點力氣後, 就一直想衝出紙箱。  如果明天牠精神抖擻的話, 專員就會帶牠回去, 還牠自由。
 

22 則留言:

  1. 香港依家d白鴿超討厭 !!!
    痾到周圍都係

    回覆刪除
  2. 專員好有愛心,貓對鴿有無興趣?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地收埋左, 佢地入唔到去見唔到 ^^

      刪除
  3. 專員心地好好呀!原來真有信鴿這回事架,唔講唔知呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 愛心爆棚
      我都係第一次見戴有腳環

      刪除
  4. 可能係禮物嚟㗎但係專員唔識表達,可能佢想你整乳鴿。

    回覆刪除
  5. 我宜家經常喺facebook睇The Dodo o既拯救動物片,有好多感人故事。希望鴿子快啲好返,飛返去主人身邊啦。 

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都要上去睇下
      等佢好番, 天氣又好, 就放佢走

      刪除
  6. 回覆
    1. 佢真係好鐘意大自然 & 小動物, 愛心爆棚

      刪除
  7. 信鴿會識路返屋企,唔使怕。

    回覆刪除