2018年8月3日 星期五

Blackberry Streusel Muffins

Blackberry muffins 近來在我家頻頻亮相, 每個星期最少會出現一、兩次。

因為今年我家的黑苺大豐收, 每天都可以摘上一盤, 專員有一次手摘了一小桶黑苺, 我秤一下重量, 差不多有2kg呢。
 

為了增添新鮮感, 我便做了 streusel topping。  蓋上了脆皮奶酥粒的 muffins 是不是蠻有吸引力呢? 

20 則留言:

  1. 你屋企可以媲美animal farm!!^0^

    回覆刪除
  2. 賣相超掂啦,又正過星星咖啡店多多聲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 兜巴星個啲唔知而家要幾銀呢? 我以前都鐘意食佢個 blueberry muffin 架

      刪除
    2. M2, 早幾個月前食都仲係唔洗$3加紙。

      刪除
  3. 2kg我會好煩惱點食晒佢.

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 雪條, 就唔好攪我啦, 果醬就可以諗下

      刪除
  5. 我的至愛 , 自己種出來的果實吃起來特別好味又安心 " 正 "

    回覆刪除