2018年8月15日 星期三

大叔?

話說有一天, 我一邊抱着第一號主子少爺, 一邊撫摸着他的頭頂和下巴。 只要輕掃他的下巴, 他就會很滿足, 立即發出呼嚕呼嚕的聲音。  我還會輕聲喚他 mon bébé。  專員聽到了就糾正我, 說他已不是甚麼 baby 👶🏻, 少爺已經是一名大叔 👲🏻。

少爺=大叔
👲🏻 ???  😱 😱 😱 

我因此上網查看, 原來少爺相當人類歲數至少已經三十有八。 看來他也快會有中年危機啦。 🙄 


儘管如此, 我依然不會接受少爺是大叔這回事,  依舊會叫他 bébé , 那算得上是自欺欺人嗎?  😁

22 則留言:

  1. 你即係養兒99都係BB👶🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 上篇:日本人飲唔飲醉都會通街就地解決(此行為非強國專屬)
      櫻花如此盛開,就係太多有機肥😅

      刪除
    2. 不過同樣BB大左, 有時都費事睬你 😁

      刪除
    3. 以前公司附近有酒吧街, 每朝行過都臭到呢...
      但日本行街又無個隻味

      刪除
  2. 嗰啲靚模都係叫XXBB啦。

    回覆刪除
  3. 而家人類三十有八都仍然好後生。
    至於這些毛孩,永遠都是孩子。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似仔女咁, 幾多歲都仲會當佢係細路

      刪除
  4. 即使貓頭幾多歲
    都係我的babies

    回覆刪除
  5. 基本上主子入得門就永遠都係心肝寶貝。。。心肝寶貝,突然在眼前。。。有冇見氣喘呀XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈
      追住佢黎教訓個時就會氣喘

      刪除
  6. 佢哋年紀幾大,都覺得佢哋係Baby

    回覆刪除
  7. 好現實狗、貓同人一樣,無病無痛,年紀再大無問題,後生仔好多弱到死,都把鬼。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多後生細個有父母同四大長老當係金叵羅
      我有朋友連仔女坐草地都唔俾, 話污糟, 又難怪架

      刪除
  8. BB定大叔都無所謂,一樣可愛XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過佢個樣成日都可以辟邪辟鬼 😁

      刪除