2018年8月9日 星期四

Les Moulins de mon cœur

這首歌雖然已有五十年歷史, 不過今天再聽依然覺得悅耳動聽, 難怪當年會奪得金球獎和奧斯卡最佳電影歌曲獎。  還記得是那一部電影嗎? 

作曲的是法國人 Michel Legrand,  法文版也是由他主唱。 歌唱比賽的參賽者也會用它做參選歌曲。  現在大紅的 Louane 在參加 The Voice 時也唱過。  我也是前陣子在看選秀節目, 聽到了這首歌, 喚起了一些記憶, 熟悉之餘卻想不起是那部電影, 幸好現在網絡, 一下子就搜尋出來了。 



18 則留言:

  1. 有冇聽過Anita Mui的廣東版?

    回覆刪除
    回覆
    1. 廣東話版未聽過...
      但好似聽過杜麗莎唱的英文版... :)

      刪除
    2. Anita Mui 版本有聽過呀, 反而杜麗莎無印象呢

      刪除
  2. 回覆
    1. The Thomas Crown Affair 香港叫龍鳳鬥智

      刪除
  3. 英法文都無乜印象添,無文化呀我,嘻嘻!

    回覆刪除
  4. 吞卜中,聽唔到。返屋企先聽。

    回覆刪除
  5. 我認識呢首歌的英文版係由齊豫唱嘅,好老土呵,隻CD我都帶左來英國。其實英國的Dusty Springfield都唱得好有味道架。多謝你介紹返ML,原來法文版咁好聽。

    回覆刪除
    回覆
    1. 套戲仲好好睇, Steve McQueen + Faye Dunaway 個套, 當年仲係睇明珠台
      齊豫, 我只記得佢首 stories

      刪除