2018年8月17日 星期五

Rock Cakes

是不是因為天氣稍涼, 我突然好想吃甜食。 或者是藉口吧。🤔
快捷方便零花巧, 莫過於 Rock cakes, 只需十根指頭和一隻叉子就完成, 分分鐘半小時完成無問題呢。   C'est simple comme bonjour!
太心急, 忘記了先要灑上粗砂糖才放入焗爐, 不過 rock cakes 依然好吃, 滿足了我的甜食慾望。 😚

20 則留言:

  1. 簡單又好食..
    這個我喜歡喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 超易做, 突然要整茶點, 一定幫到手

      刪除
  2. 呢款我記得係家政學,有好長時間,我以為佢同scone係同一樣野。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀, 原來老師無與時並進 XD

      刪除
  3. 回覆
    1. 你又有所不知, 我鐘意整多過食 ^^

      刪除
  4. 即係英國的 scones,我都鍾意食,不過我覺得新鮮先好食!

    回覆刪除
  5. 一個人可以掃得晒喎^0^

    回覆刪除